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Les Arts Industriels - de L’impression des Tissus

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작성자 Andra Westbury 작성일24-09-23 20:51 조회13회 댓글0건

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Aussi n’y ha il oyseaux plus madrez devant l’estomach, que sont les Grives : mais elles ne sont pas ainsi dessus le dos : car ne la teste, ne le col, ne les aelles n’ont enseignes. Les vivandiers qui gardent les Cailles en cage, ne leur donnent gueres d’espace : car si la cage estoit haulte, elles ne cesseroyent de saulter & se frapper la teste. Sa teste ressemble à celle d’une Perdris grise, ou d’un petit Poullet. Ses aelles pour si petit corps, sont moult grandes. Aussi y en ha qui sont plus noires que les autres, & ont les plis des aelles blancs, & une autre ligne blanche le long de l’aelleron, qui leur vient de ce qu’une partië Machines industrielles de seconde main la premiëre plume est blanche le long du tuyau. Et tout ainsi comme les plumes de l’Ostarde, & la Cane petiëre sont rouges à la racine, cestuy cy les ha noires, & porte deux taches noires par les deux costez des temples, qui luy umbrent les sourcils, sur lesquels il y en ha une blanche

NOUS Savons expressement separé la Poullette d’eau, de la Poulle & Macroulle : car ceste Poullette ne se loge, ne ne vogue sur l’eau, ne dedens, comme la Poulle, aussi n’a pas le pied plat. Aristote ha comparé le Corlieu, qu’interpretons Elorius, avec Crex, qui veult expressement que touts deux ayent le bec long. La preuve en est facile : car le noir dés sa naissance ha les jambes & le bec noir, mais le dessus du bec qui touche à la teste est rougeastre. Les plumes de dessous son ventre & des aelles sont de couleur phoenicee, c’est à dire rougeastre tirant sur le fauve, & celles de dessous la gorge, sont blanches. Il est blanc par dessous le ventre, cendré par la teste, & par dessus le col, grivelé dessous les aelles, & la queuë. Cela monstre la difference, comme fait la queuë : car celle de la Poullette est beaucoup plus longue que de la Poulle d’eau : ayant aussi une tache sur le sommet de la teste encontre le bec, comme la Poulle, mais beaucoup plus petite. Il a une tache blanche en chasque costé du bec, & les sourcils umbrez d’une ligne blanche, dessus laquelle en ha une autre petite, qui est noire

Il est bien certain, que la recompense de l’ordre ne touchoit pas au temps passé seulement la vaillance, elle regardoit plus loing. Il n’eschoit pas de recompense à une vertu, pour grande qu’elle soit, qui est passée en coustume : et ne sçay avec, si nous l’appellerions jamais grande, estant commune. Tout ainsi que nostre passion, et ceste fievreuse solicitude que nous avons de la chasteté des femmes, fait aussi qu’une bonne femme, une femme de bien, et femme d’honneur et de vertu, ce ne soit en effect à dire autre chose pour nous, qu’une femme chaste : comme si pour les obliger à ce devoir, nous mettions à nonchaloir tous les autres, et leur laschions la bride à toute autre faute, pour entrer en composition de leur faire quitter ceste-cy. Nulle particuliere qualité n’enorgeuillira celuy, qui mettra quand et quand en compte, tant d’imparfaittes et foibles qualitez autres, qui sont en luy, et au bout, la nihilité de l’humaine condition. Nulle vertu ne s’ayde de la fausseté : et la verité n’est jamais matiere d’erreur. Par des richesses on satiffaict le service d’un valet, la diligence d’un courrier ; le dancer, le voltiger, le parler, et les plus viles offices qu’on reçoive : voire et le vice s’en paye, la flaterie, le maquerelage, la trahison : ce n’est pas merveille si la vertu reçoit et desire moins volontiers ceste sorte de monnoye commune, que celle qui luy est propre et particuliere, toute noble et genereuse. ᠎Th​is content w as g​en​erat ed  with G SA Content᠎ G᠎ener​ator Demoversion 

Alexandre escrivit à sa mere la narration d’un prestre Aegyptien tirée de leurs monumens, tesmoignant l’ancienneté de cette nation infinie et comprenant la naissance et progrez des autres païs au vray. Il est vray qu’en ce qu’il l’establissoit par axiome certain, il se départoit du Pyrronisme. Il n’est chose en quoy le monde soit si divers qu’en coustumes et loix. Platon dict que ceux de la ville de Saïs ont des memoires par escrit de huit mille ans, et que la ville d’Athenes fut bastie mille ans avant la-dicte ville de Saïs ; Epicurus, qu’en mesme temps que les choses sont icy comme nous les voyons, elles sont toutes pareilles, et en mesme façon, en plusieurs autres mondes. Que nous suyvons les loix de nostre pays ? Mais suyvons. Si nature enserre dans les termes de son progrez ordinaire, comme toutes autres choses, aussi les creances, les jugemens et opinions des hommes ; si elles ont leur revolution, leur saison, leur naissance, leur mort, comme les chous ; si le ciel les agite et les roule à sa poste, quelle magistrale authorité et permanante leur allons nous attribuant ? Car on y trouva aussi la creance du purgatoire, mais d’une forme nouvelle : ce que nous donnons au feu, ils le donnent au froid, et imaginent les ames et purgées et punies par la rigueur d’une extreme froidure

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